Thursday, October 11, 2007

e 5 people u meet in heaven!

有没有人读过这本书啊?
真的很好读哦!

不知道有哪五个人走进我的生命
也不知道我曾在谁的生命中留下痕迹
感觉好神秘呢!

两年前读过这本书
那时就觉得很有意义
如今突然在一个网站看到它介绍这本书
一时感触良多

"There are five people you meet in Heaven. Each of us was in your life for a reason. You may not have known the reason at the time, and that is what heaven is for. For understanding your life on earth" - The Blue Man

我好想现在就知道。。

"Sometimes when you sacrifice something precious, you're not really losing it. You're just passing it on to someone else."

阿靡陀佛
愿上帝保佑这个不幸(或幸运?)的女人

"Each affects the other and the other affects the next, and the world is full of stories but the stories are all one."

我影响了谁?谁会怨我吗?

"Holding anger is a poison. It eats you from inside. We think that hating is a weapon that attacks the person who harmed us. But hatred is a curved blade. And the harm we do, we do to ourselves." - Ruby

我在努力了,努力学会原谅


这个作者的新书我有了
for one more day
不错 type!

我要去找他那本- tuesdays with morrie
好像好好读呢!

等一下放工了会和 kevin 去买(buy rite?) 大闸蟹
明天 serene, wanqi, shangzhao, zhengwen, judy (serene's colleague) 会在我们家吃大闸蟹大餐
而我和 kevin 就会和我叔叔吃完晚餐才回家,再吃大闸蟹!!!
吃完我就可以看我的第八号当铺了!!!! 开心:)

明天就是星期五了
星期五快点来!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
因为我需要买冬衣
虽然现在才 23 度,可是有又冷又大的风!
再这样每天来回走去和走回地铁站
我就快受不了了
救命啊!

No comments: